دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷
سرویس : ورزشی
زمان : ۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۴۳
شناسه خبر: ۴۲۹۱۵۸
 
واکنش شاه ماهی استقلال به تعویضش توسط شفر
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تعویض توسط شفر گفت: هیچ مشکلی با شفر ندارم، او سرمربی تیم است، صلاح تیم را بهتر می‌داند و حتی اگر دقیقه دو هم مرا از زمین بیرون بیاورد، من تبعیت می‌کنم و می‌دانم که حتماً به صلاح ما بوده است.

به گزارش پاپایا؛ به نقل ازافکارنیوز، داریوش شجاعیان پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی تأکید کرد: نیمه اول بازی ما چندان چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که سرمربی تیم انجام داد، به یک برد بسیار خوب دست پیدا کرده و توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تعویض توسط شفر گفت: هیچ مشکلی با شفر ندارم، او سرمربی تیم است، صلاح تیم را بهتر می‌داند و حتی اگر دقیقه دو هم مرا از زمین بیرون بیاورد، من تبعیت می‌کنم و می‌دانم که حتماً به صلاح ما بوده است.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که چرا از آن طرف زمین خارج شدید و به شفر دست ندادید؟ افزود: من از آن طرف بیرون آمدم که بازیکن ما زودتر به زمین بیاید و بتوانیم زودتر به گل دست پیدا کنیم و در خصوص دست ندادن به شفر هم باید بگویم او لب خط بود و من نمی‌خواستم تمرکز او را بر هم بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رختکن مشکلی بین شما و شفر به وجود آمده بود؟ تصریح کرد: هرگز چنین چیزی صحت ندارد و من نمی‌دانم چنین موضوعی را مطرح کرده، من تابع تصمیمات سرمربی هستم و خوشبختانه شما دیدید که با بیرون آمدن من، تیم توانست چهار بار به گل دست پیدا کند، این نشان می‌دهد که سرمربی تیم کاملاً بر تیمش مسلط است و می‌داند چه زمانی تعویض‌هایش را انجام دهد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید بدانند چه جایگاهی دارند، همگی تابع تصمیمات کادر فنی هستند و من خوشحالم که تیم ما توانست به یک برد شیرین دست پیدا و یک پله در جدول صعود کند.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل سیاه‌جامگان دچار غرور بوده‌اید و فکر می‌کردید بازی را به راحتی خواهید برد؟ گفت: با نظر شما تا حدودی موافقم، شاید احساس می‌کردیم که به راحتی می‌توانیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم، اما آنها هم بازی خوبی مقابل ما ارائه دادند و حتی در نیمه اول تا حدودی ما را دچار دردسر کردند.

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
نظرات
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات دریافتی

آخرین اخبار

۱۳۹۷/۵/۹ - ۰۹:۳۶
دلنوشته سرلشکر جعفری/ همگان منتظرتصمیمات انقلابی رئیس جمهور هستند
فرمانده کل سپاه طی دلنوشته ای خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: همگان منتظر تصمیمات انقلابی رئیس جمهور منتخبشان هستند تا از این درگاه نور امیدی به دلهای با ایمانشان بتابد.
۱۳۹۷/۵/۸ - ۱۱:۱۰
دستگاه‌های قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد انقلابی کنند/ مردم به عنوان مهمترین سرمایه انقلاب و نظام، از دستگاه قضایی پشتیبانی می‌کنند
سردار غیب‌پرور گفت: مردم خواستار برخورد قاطع و انقلابی مسئولان کشور با مفسدان اقتصادی هستند و قطعاً از اقدامات انقلابی مسئولان و دستگاه‌ قضایی حمایت می‌کنند.
۱۳۹۷/۵/۶ - ۰۶:۵۹
خسارت یک میلیاردی باران به شبکه برق رسانی سرباز و سراوان/سه کودک در سیلاب جنوب استان غرق شدند/ذخیره سازی 7میلیون متر مکعبی آب پشت سدهای سیستان و بلوچستان/چاه های استان جانی دوباره گرفت
بارش باران که از 25تیرماه در شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان آغاز شده و همچنان به صورت پراکنده تداوم دارد، باعث طراوت طبیعت این مناطق شد و غبار را از چهره این استان شست.
۱۳۹۷/۵/۶ - ۰۵:۲۳
مدیریت حاشیه‌نشینی بدون حل مشکل مهاجرت ممکن نیست/ ایجاد اشتغال پایدار حلال مشکلات استان/اشتغال پایدار زمینه ساز تامین امنیت است/ تامین امنیت، پیش فاکتور حل مشکلات روستاییان
سرپرست پیشگیری های امنیتی و وضعی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید از نزدیک با مشکلات روستائیان و حاشیه نشینان مناطق مختلف استان آشنا شوند و این مهم نیز تنها با حضور در جمع آنان می...
۱۳۹۷/۵/۶ - ۰۵:۰۵
کورین نقطه طلاقی شهادت و ذلت/حافظان امنیت تا ابد زنده و جاویدهستند/حفاظت از میهن وظیفه هر ایرانی است
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت شهادت دو تن از حافظان امنیت در منطقه کورین، گفتند: امنت امروز حاصل جان فشانی و گذشت غیور مردان و فرزندان پاک انقلاب است و همه باید برای حفظ این امنیت ت...
۱۳۹۷/۵/۵ - ۲۰:۱۷
شهادت یک مرزبان در مرز جکیگور + تصویر
شهید مجتبی عارفی از پرسنل هنگ مرزی جکیگور حین خدمت‌رسانی به مرزبانان و پاسداری از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی جکیگور آسمانی شد.
۱۳۹۷/۵/۳ - ۰۶:۳۲
فعالیت گروهک های معاند و حمل سلاح های غیرمجاز بزرگترین مشکل منطقه/بازگشایی گذرگاه های مرزی نقش مهمی در بهبود معیشت و افزایش امنیت دارد/راهکارهای پیشگیرانه باید در کنار موارد تنبیهی به کارگیری شود
دادستان شهرستان سرباز گفت: استفاده از ظرفیت گذرگاه های مرزی میتوان نقش مهمی در بهبود معیشت مردم داشته باشد و جلوی پیوستن جوانان این منطقه به گروهک های معاند را سد کند.
۱۳۹۷/۵/۳ - ۰۶:۲۰
حفظ حجاب بهترین راه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی/عفاف و حیا، تنها مختص زنان نیست/ ترویج بی حجابی از مهمترین نقشه های استکبار جهانی است
معاون فرهنگی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گفت: حجاب و عفاف بهترین راه برای دوری از گناه و حفظ خانواده ها از آسیب های اجتماعی است و تضمین کننده امنیت روانی جامعه می‌باشد.
۱۳۹۷/۵/۲ - ۰۹:۰۰
لزوم آسفالت 700 کیلومتر از راه‌های روستایی
سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز گفت: 700 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیازمند تخصیص اعتبار، زیرسازی و آسفالت هستند.
۱۳۹۷/۵/۲ - ۰۸:۲۸
شورای نگهبان چشم بیدار ملت و حافظ نظام اسلامی/شورای نگهبان نمادی از مردم سالاری دینی است
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جایگاه ویژه شورای نگهبان موجب شده تا به عنوان بهترین نگهبان در برابر نقشه های دشمنان عمل کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از آسیب های دا...
بیشتر

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها