جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷
سرویس : با شهدا
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۶:۴۳
شناسه خبر: ۴۲۷۰۵۲
 
وصیتنامه تکان دهنده مدافع حرم شهید مهدی طهماسبی+ تصاویر
والله والله بنده هیچ نگرانی و سر سوزن دلواپسی به همسر و فرزندانم ندارم که بعد از من چه می کنند زیرا اگر آنان در خط حق و ولایت باشند پس یقینا اهل من هستند و خداوند وعده داده که خودش خون بهای شهیدان است و حال کدام یک از مدعیان جرات دارد قیمتی بر این خون بها بگذارد که قرار است به اهل من برسد.

به گزارش پاپایا؛ به نقل از  خبرگزاری بسیج از مازندران، شهید مهدی طهماسبی از مدافعان حرم استان قم است که 16 خرداد در دفاع از حرم عمه سادات و در مقابله با تکفیری ها در جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 
 
 
 
 

کانال راز پلاک سوخته،صحیفه شهید مهدی طهماسبی است برگرفته از خاطرات، تصاویر،سبک زندگی و...

فرهنگنامه ای از مربی شهید که در آسمان دمشق ،مشق شهادت کرد و در دفاع از حریم آل الله پیکرش سوخت و با پلاکی سوخته برگشت.

ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات دریافتی

آخرین اخبار

۱۳۹۷/۱/۲۲ - ۱۰:۱۰
شاهد مرحله جدیدی از پیشرفت و توسعه در چهل سالگی انقلاب خواهیم بود/شدت گرفتن هجمه و فشارهای دشمنان در سال گذشته
فرمانده کل سپاه تاکید کرد غلبه انقلاب اسلامی بر مسائل دفاعی و امنیتی که امروز زبانزد دوست و دشمن است از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۵۳
تاثیر خروج آمریکا از برجام بر اقتصاد ایران/مسکن پیشران اقتصاد در سال ۹۷
یک اقتصاددان با پیش‌بینی رونق بخش مسکن و تاثیر آن بر استمرار رشد اقتصادی کشور طی سال ۹۷، سناریوها و پیش‌بینی اقتصاد ایران در صورت خروج آمریکا از برجام را در سال ۹۷ تشریح کرد.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۵۰
حضور ستاره پرسپولیس در ترکیب اصلی برانکو
سیامک نعمتی احتمالا یکی از بازیکن های فیکس برانکو در بازی امروز سرخ پوشان خواهد بود.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۴۶
نظر جالب علی دایی درباره رونالدو
علی دایی می گوید رونالدو یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال دنیاست.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۴۵
شکایت یک دروازه بان از سرخپوشان/ پرسپولیس به فوتبال من لطمه زده است!
مسعود همامی دروازه‌بان سابق پرسپولیس چند ماه قبل بابت طلب میلیاردی‌اش از این تیم، به AFC شکایت کرده است.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۴۳
واکنش شاه ماهی استقلال به تعویضش توسط شفر
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تعویض توسط شفر گفت: هیچ مشکلی با شفر ندارم، او سرمربی تیم است، صلاح تیم را بهتر می‌داند و حتی اگر دقیقه دو هم مرا از زمین بیرون بیاورد، من تبعیت می‌کنم و می‌دانم...
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۴۱
سوتی عادل فردوسی پور در برنامه دورهمی!
عادل فردوسی پور در اتفاقی نادر سرنوشت یک فوتبالیست یادش نبود!
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۳۸
ناصری: روحانی نه وقت می‌گذارد نه از عملکرد وزرا خبر دارد
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید روحانی رئیس‌جمهور کم حوصله‌ای است و نوبخت نیز نشان داده که کارایی ندارد.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۳۳
به جای ترامپ چین را سرزنش کنید
لری کودلو، مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای درباره تنش‌های اقتصادی ایجاد شده میان واشنگتن-پکن سخن گفت.
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۱۲:۳۲
"امنیت کشور نباید فدای یک پیام رسان خارجی شود"
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است که امنیت کشور نباید فدای یک پیام رسان خارجی شود.
بیشتر

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها