چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷
سرویس : ورزشی
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۵
شناسه خبر: ۴۲۷۰۲۵
 
پرسپولیسی ام،جوانی کردم به استقلال رفتم
هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال گفت:در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.

به گزارش پاپایا؛ به نقل از  کاپ،مهدی شیری درباره اینکه آیا علاقه دارد به دوران بازی اش ادامه بدهد یا نه عنوان کرد:یک دوره کلاس مربیگری را پشت سرگذاشتم.یک دوره جدید دیگر را هم خواهم رفت.با این وجود فعلا قصد دارم به فوتبالم ادامه بدهم.فکر می کنم تا زمانیکه توان دارم باید در زمین باشم.

وی ادامه داد:قراردادم را با قشقایی فسخ کردم و بازیکن آزاد هستم.در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.مردم وقتی من را می بینند همه درباره بازی قشقایی پرسپولیس صحبت می کنند.واقعیت این است در فوتبال گاهی اتفاقاتی نظیر آنچه در بازی قشقایی با پرسپولیس رخ داد به واقعیت می پیونددر آن بازی انگیزه تیم ما خیلی بالا بود.

شیری درباره اینکه با توجه به حضور خود در پرسپولیس و استقلال،به کدام تیم علاقه دارد بیان داشت:من پرسپولیسی ام و جوانی کردم به استقلال رفتم(می خندد)به هر حال در پرسپولیس قهرمانی داشتم و زمان خوبی را سپری کردم.ولی من پرسپولیسی ام و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات دریافتی

آخرین اخبار

۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۱۱:۱۹
غذاهای بلوچی با طعمی به حلاوت طبیعت/ جشنواره ای از رنگ و طعم در سفره های سحری و افطار
سفرهای سحری و افطار در جنوب استان سیستان و بلوچستان میزبان جشنواره ای از رنگها و طعم هاست که با هنر آشپزی زنان بلوچ طبخ می شود.
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۱۱:۱۶
پوستر/ حجاب عصمت است نه ذلت
حجاب برای زن، به معنای ذلت نیست؛ بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است و نه فقط عصمت و حفظ زن، بلکه عصمت و حفاظت زن و مرد هر دوست.حجاب به معنای چادر نیست؛ اما چادر در نزد ما ایرانی ها که زن های ما از قدیم د...
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۱۱:۱۳
صوت/ دعای سحر، ترتیل جزء پنجم قرآن کریم و دعای روز پنجم ماه رمضان
فایل صوتی ترتیل‌خوانی جزء پنجم قرآن کریم، از آغاز آیه 24 نساء تا پایان آیه 147 سوره نساء به همراه دعای سحر و همچنین متن دعای روز پنجم ماه رمضان در ذیل برای استفاده علاقه‌مندان، قابل دسترسی است.
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۱۱:۰۸
آتش به جان نخیلات قصرقند افتاد/هنوز خسارات این حادثه برآورد نشده است
بخشدار تلنگ شهرستان قصرقند گفت: نخیلات دهستان شارک در شهرستان قصرقند طعمه حریق شد.
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۱۲:۲۳
پوستر/ حجاب سپر محافظ زن و حافظ خانواده هاست
حجاب برای زن، به معنای ذلت نیست؛ بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است و نه فقط عصمت و حفظ زن، بلکه عصمت و حفاظت زن و مرد هر دوست.حجاب به معنای چادر نیست؛ اما چادر در نزد ما ایرانی ها که زن های ما از قدیم د...
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۱۲:۱۰
تحول معجزه آسای مجرمان در ماه میهمانی خدا/رمضان بهترین فرصت برای دوری از گناه
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: خودکنترلی درونی و تحول معجزه آسای مجرمان در میهمانی خدا و فضای سرشار از معنویت رمضان عامل اصلی کاهش جرم و جنایت در جامعه است.
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۱۱:۳۷
فیلم/ شرح دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
شرح دعای روز سوم ماه مبارک رمضان از مجموعه "ماه مبارک" توسط حجت الاسلام والمسلمین ماشاءالله صدیقی که به بیان رابطه محوری بین عقلانیت و معنویت در رفتار و کردار بشر می پردازد.
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۰۲:۳۴
صوت/ ترتیل جزء سوم قرآن کریم با صدای استاد پرهیزکار
فایل صوتی ترتیل‌خوانی جزء سوم قرآن کریم؛ از آغاز آیه 253 بقره تا پایان آیه 92 سوره آل عمران به همراه دعای سحر و همچنین متن دعای روز سوم ماه رمضان در ذیل برای استفاده علاقه‌مندان، قابل دسترسی است.
۱۳۹۷/۲/۲۸ - ۱۲:۲۸
انتقال آب از سد پیشین نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: 6 هزار هکتار زمین باهوکلات در پایین دست سد پیشین مستعد کشاورزی است که تنها 2 هزار هکتار آن موز، انبه و بقیه بر اثر بی آبی و خشکسالی از بین رفته اند.
۱۳۹۷/۲/۲۸ - ۰۲:۳۲
صوت/ دعای سحر، ترتیل جزء دوم قرآن کریم و دعای روز دوم ماه رمضان
ترتیل جزء دوم قرآن کریم؛ از آغاز آیه 142 تا پایان آیه 252 سوره بقره، با صدای استاد پرهیزکار به همراه دعای سحر و مناحات روز دوم ماه مبارک رمضان را در این قسمت خواهید دید.
بیشتر

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۷/۲/۲۷ - ۰۹:۳۰
توشه ماه خدا در سبد خرید مردم/بازارهای گرم شهرستان سرباز در آستانه رمضان+تصاویر
مردم شهرستان سرباز در آغاز ماه مبارک رمضان با حضور در بازار ها مایحتاج این ماه پربرکت را خریداری کردند.
۱۳۹۷/۲/۲۷ - ۰۷:۴۲
زمین لرزه پیشین خسارتی نداشته است
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون گزارشی از بروز خسارت ناشی از زمین لرزه 3.2 ریشتری امروز /چهارشنبه/ در پیشین شهرستان سرباز نرسیده است.
۱۳۹۷/۲/۲۷ - ۰۳:۰۰
صوت/ دعای سحر، دعای روز اول ماه مبارک رمضان و ترتیل جزء اول قرآن کریم
همواره سحرگان ماه مبارک رمضان با قرائت قرآن و دعای سحر معروف رنگ و بوی خاصی می گیرد. دعا و مناجاتی معنوی که به مسلمانان توصیه شده است که به هنگام سحر آن‌ها را زمزمه کنند. این دعا مشمول طلب و درخواست ا...
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۱۱:۳۷
فیلم/ شرح دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
شرح دعای روز سوم ماه مبارک رمضان از مجموعه "ماه مبارک" توسط حجت الاسلام والمسلمین ماشاءالله صدیقی که به بیان رابطه محوری بین عقلانیت و معنویت در رفتار و کردار بشر می پردازد.
۱۳۹۷/۲/۲۷ - ۰۹:۲۸
نمایشی از فرهنگ غنی بلوچستان در آداب و رسوم رمضان/ سحری خوانی مراسمی به قدمت اسلام
اقوام بلوچ ساکن جنوب شرق ایران نیز همانند بسیاری از مردم مناطق دیگر کشور در ماه رمضان آداب و رسوم خاصی دارند که همه ساله با شور و شوقی خاص در این ماه پر برکت برگزار می شود.
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۱۱:۰۸
آتش به جان نخیلات قصرقند افتاد/هنوز خسارات این حادثه برآورد نشده است
بخشدار تلنگ شهرستان قصرقند گفت: نخیلات دهستان شارک در شهرستان قصرقند طعمه حریق شد.
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۱۲:۱۰
تحول معجزه آسای مجرمان در ماه میهمانی خدا/رمضان بهترین فرصت برای دوری از گناه
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: خودکنترلی درونی و تحول معجزه آسای مجرمان در میهمانی خدا و فضای سرشار از معنویت رمضان عامل اصلی کاهش جرم و جنایت در جامعه است.
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۰۲:۳۴
صوت/ ترتیل جزء سوم قرآن کریم با صدای استاد پرهیزکار
فایل صوتی ترتیل‌خوانی جزء سوم قرآن کریم؛ از آغاز آیه 253 بقره تا پایان آیه 92 سوره آل عمران به همراه دعای سحر و همچنین متن دعای روز سوم ماه رمضان در ذیل برای استفاده علاقه‌مندان، قابل دسترسی است.
۱۳۹۷/۲/۲۸ - ۱۲:۲۸
انتقال آب از سد پیشین نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: 6 هزار هکتار زمین باهوکلات در پایین دست سد پیشین مستعد کشاورزی است که تنها 2 هزار هکتار آن موز، انبه و بقیه بر اثر بی آبی و خشکسالی از بین رفته اند.
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۱۱:۱۳
صوت/ دعای سحر، ترتیل جزء پنجم قرآن کریم و دعای روز پنجم ماه رمضان
فایل صوتی ترتیل‌خوانی جزء پنجم قرآن کریم، از آغاز آیه 24 نساء تا پایان آیه 147 سوره نساء به همراه دعای سحر و همچنین متن دعای روز پنجم ماه رمضان در ذیل برای استفاده علاقه‌مندان، قابل دسترسی است.