دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵
سرویس : ورزشی
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۵
شناسه خبر: ۴۲۷۰۲۵
 
پرسپولیسی ام،جوانی کردم به استقلال رفتم
هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال گفت:در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.

به گزارش پاپایا؛ به نقل از  کاپ،مهدی شیری درباره اینکه آیا علاقه دارد به دوران بازی اش ادامه بدهد یا نه عنوان کرد:یک دوره کلاس مربیگری را پشت سرگذاشتم.یک دوره جدید دیگر را هم خواهم رفت.با این وجود فعلا قصد دارم به فوتبالم ادامه بدهم.فکر می کنم تا زمانیکه توان دارم باید در زمین باشم.

وی ادامه داد:قراردادم را با قشقایی فسخ کردم و بازیکن آزاد هستم.در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.مردم وقتی من را می بینند همه درباره بازی قشقایی پرسپولیس صحبت می کنند.واقعیت این است در فوتبال گاهی اتفاقاتی نظیر آنچه در بازی قشقایی با پرسپولیس رخ داد به واقعیت می پیونددر آن بازی انگیزه تیم ما خیلی بالا بود.

شیری درباره اینکه با توجه به حضور خود در پرسپولیس و استقلال،به کدام تیم علاقه دارد بیان داشت:من پرسپولیسی ام و جوانی کردم به استقلال رفتم(می خندد)به هر حال در پرسپولیس قهرمانی داشتم و زمان خوبی را سپری کردم.ولی من پرسپولیسی ام و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات دریافتی

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۱/۴ - ۰۹:۱۹
تهیه ویلچر برای علی اصغر آرزوی معلم فنوجی/تن نحیف شاگرد در آغوش گرم معلم
معلم مهربان فنوجی هر روز دانش آموز معلولش را در آغوش گرفته و به مدرسه می برد.
۱۳۹۵/۱۱/۴ - ۰۸:۵۵
توقیف کامیون ایسوزو با خلافی 25 میلیونی در سرباز
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: یک دستگاه کامیون ایسوزو با خلافی 25 میلیون ریالی و 50 تخلف حادثه ساز در سرباز توقیف شد.
۱۳۹۵/۱۱/۴ - ۰۸:۴۱
13 راس احشام غیر مجاز در قصرقند کشف شد/ قاچاقچی گاوهای پاکستانی اسیر هوشیاری پلیس شد
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: 13 راس احشام غیر مجاز به ارزش 800 میلیون ریال در قصرقند کشف شد.
۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۱۵:۲۲
بهره برداری از اینترنت پرسرعت همراه اول در ساربوک
بخشدار ساربوک شهرستان قصرقند گفت: اینترنت پر سرعت 3G,4G تا پایان سال در بخش ساربوک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۱۵:۱۱
شهرستان سرباز خط مقدم پیشگیری از ورود بیماری ها به کشور/ مرز نقش بسیار مهمی در تولید گوشت کشور دارد
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: شهرستان مرزی سرباز خط مقدم پیشگیری از ورود بیماری های دامی به کشور است.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۱۴:۲۲
علما و روحانیون باید زمینه وحدت را در جامعه فراهم کنند
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: علما و روحانیون با فراهم سازی زمینه وحدت در جامعه، مردم را نسبت به نقشه های شوم استکبار جهانی آگاه کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۱۳:۳۶
بارش اولین باران زمستانی در شهرستان سرباز
اولین باران زمستانی دل مردم و زمین تشنه سرباز را سیراب کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۵۹
مدافع پرسپولیس همچنان خواهان جدایی
محمد امین آرام طبع در تمرین امروز پرسپولیس با لباس شخصی حضور یافت و تمرین نکرد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۵۸
جنجال شجاعیان با کمالوند در جلسه فنی/ بزرگ‌ترها پا در میانی می‌کنند
بازیکن تیم گسترش فولاد در حالی از لیست ۱۸ نفره این تیم برای دربی تبریز خط خورد که این موضوع به جلسه فنی قبل بازی برمی‌گردد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۵۴
ادبیات متلک و تمسخر دون شأن ریاست جمهوری است
متلک‌گویی و تمسخر آقای روحانی نسبت به منتقدان تداعی خالی بودن دست دولت از منطق را می‌کند.
بیشتر

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۸
برگزاری یادواره شهید جنگی زهی در شهرستان سرباز +تصاویر
یادواره شهید مولوی مصطفی جنگی زهی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت این روحانی برجسته اهل سنت شهرستان سرباز در سالن اداره ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵
شهادت آرزوی دیرینه شهید جنگی زهی/دشمنان چشم دیدن وحدت شیعه و سنی را ندارند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سرباز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی هیچ گاه چشم دیدن وحدت میان اقوام ایرانی را ندارند.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۱۴:۲۲
علما و روحانیون باید زمینه وحدت را در جامعه فراهم کنند
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: علما و روحانیون با فراهم سازی زمینه وحدت در جامعه، مردم را نسبت به نقشه های شوم استکبار جهانی آگاه کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰
کاپیتان مدنظر برانکو به پرسپولیس نزدیک شد
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۱۵:۲۲
بهره برداری از اینترنت پرسرعت همراه اول در ساربوک
بخشدار ساربوک شهرستان قصرقند گفت: اینترنت پر سرعت 3G,4G تا پایان سال در بخش ساربوک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۵۹
مدافع پرسپولیس همچنان خواهان جدایی
محمد امین آرام طبع در تمرین امروز پرسپولیس با لباس شخصی حضور یافت و تمرین نکرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۱۵:۱۱
شهرستان سرباز خط مقدم پیشگیری از ورود بیماری ها به کشور/ مرز نقش بسیار مهمی در تولید گوشت کشور دارد
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: شهرستان مرزی سرباز خط مقدم پیشگیری از ورود بیماری های دامی به کشور است.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۱۳:۳۶
بارش اولین باران زمستانی در شهرستان سرباز
اولین باران زمستانی دل مردم و زمین تشنه سرباز را سیراب کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۵۸
جنجال شجاعیان با کمالوند در جلسه فنی/ بزرگ‌ترها پا در میانی می‌کنند
بازیکن تیم گسترش فولاد در حالی از لیست ۱۸ نفره این تیم برای دربی تبریز خط خورد که این موضوع به جلسه فنی قبل بازی برمی‌گردد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۵۴
ادبیات متلک و تمسخر دون شأن ریاست جمهوری است
متلک‌گویی و تمسخر آقای روحانی نسبت به منتقدان تداعی خالی بودن دست دولت از منطق را می‌کند.