پنج شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶
سرویس : ورزشی
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۵
شناسه خبر: ۴۲۷۰۲۵
 
پرسپولیسی ام،جوانی کردم به استقلال رفتم
هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال گفت:در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.

به گزارش پاپایا؛ به نقل از  کاپ،مهدی شیری درباره اینکه آیا علاقه دارد به دوران بازی اش ادامه بدهد یا نه عنوان کرد:یک دوره کلاس مربیگری را پشت سرگذاشتم.یک دوره جدید دیگر را هم خواهم رفت.با این وجود فعلا قصد دارم به فوتبالم ادامه بدهم.فکر می کنم تا زمانیکه توان دارم باید در زمین باشم.

وی ادامه داد:قراردادم را با قشقایی فسخ کردم و بازیکن آزاد هستم.در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.مردم وقتی من را می بینند همه درباره بازی قشقایی پرسپولیس صحبت می کنند.واقعیت این است در فوتبال گاهی اتفاقاتی نظیر آنچه در بازی قشقایی با پرسپولیس رخ داد به واقعیت می پیونددر آن بازی انگیزه تیم ما خیلی بالا بود.

شیری درباره اینکه با توجه به حضور خود در پرسپولیس و استقلال،به کدام تیم علاقه دارد بیان داشت:من پرسپولیسی ام و جوانی کردم به استقلال رفتم(می خندد)به هر حال در پرسپولیس قهرمانی داشتم و زمان خوبی را سپری کردم.ولی من پرسپولیسی ام و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات دریافتی

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۶/۱ - ۰۰:۱۰
قصرقند، بهشت گردشگری و تاریخی سیستان و بلوچستان+ تصاویر
به هر نقطه از استان سیستان و بلوچستان که سفر کنیم با طبیعتی بکر و آثار تاریخی به قدمت پیدایش بشریت روبه رو می شویم که در این میان قصرقند را میتوان بهشت گردشگری و باستان شناسی ایران دانست.
۱۳۹۶/۶/۱ - ۰۰:۰۸
خون شیعه و سنی برای حفظ وحدت در هم آمیخت/مردم برای شناسایی مهاجمان همکاری کنند
علمای اهل سنت شهرستان سرباز با محکوم کردن حمله افراد مسلح به بخشداری پیشین، از مردم و سران طوایف منطقه برای دستگیری و پیدا کردن مهاجمان و عاملان شهادت دو تن از هم میهنانمان درخواست کمک کردند.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۶:۰۹
بازهم قاچاق سوخت حادثه آفرید/خودروی تویوتا در آتش سوخت
یک دستگاه خودرو تویوتا در جایگاه سوخت بخش پارود شهرستان سرباز بر اثر حادثه ای سهوی در آتش سوخت.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۲۵
صوت/ ترانه «آتش به اختیار» با صدای گرانش آشوری
ترانه «آتش به اختیار» با صدای گرانش آشوری منتشر شد.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۲۴
صوت/ تلاوت سوره همزه توسط رهبر انقلاب
سوره همزه را با تلاوت رهبر معظم انقلاب بشنوید.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۲۳
صوت/ حجت اشرف‌زاده: دوستانمان در ستاد روحانی به من رکب زدند!
حجت اشرف‌زاده با گلایه شدید از جوسازی ستاد انتخاباتی روحانی گفت: متاسفانه دوستانمان در ستاد روحانی به من رکب زدند!
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۲۰
فیلم/ عشق قدیم یا عشق جدید!؟/ از کتک خوردن قدیمی‌ها از برادر زن تا عشق مجازی امروزی‌ها
دوربین ما به سراغ مردم رفته و نظر آن‌ها را راجع به عشق‌های قدیمی و جدید جویا شده است.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۱۹
فیلم/ وضعیت اسفبار بازیگر زن ایرانی در ترکیه/ رویای پولدار شدن با جم‌ تی‌وی!
بازیگری که با رویای اقامت و کار و با وعده‌های رنگارنگ سعید کریمیان، مدیرعامل کشته شده شبکه جم‌تی‌وی راهی این شبکه شده بود، این روزها در حال تحمل شرایط اسف‌بار اقامت در ترکیه از طریق سازمان ملل است.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۱۷
فیلم/ بهنوش بختیاری: زمانی که اسم شهدای مدافع حرم را آوردم به من می‌گفتند مجوز چی می‌خوای؟
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشن تولد یک‌سالگی فارس پلاس در گفت‌وگو با دوربین فارس گفت: زمانی که اسم شهدای مدافع حرم را آوردم به من می‌گفتند مجوز چی می‌خوای؟
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۴:۱۰
سایه بی توجهی بر سر مردم سیستان/ کمبود امکانات همچنان قربانی می گیرد
در سایه بی توجهی مسئولین نه تنها ریزگردها زندگی عادی مردم سیستان را با مشکل مواجه کرده است بلکه در کنار فقر و بیکاری زابل را رکوردار بیماری سل در کشور کرده است.
بیشتر

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۶/۱ - ۰۰:۱۰
قصرقند، بهشت گردشگری و تاریخی سیستان و بلوچستان+ تصاویر
به هر نقطه از استان سیستان و بلوچستان که سفر کنیم با طبیعتی بکر و آثار تاریخی به قدمت پیدایش بشریت روبه رو می شویم که در این میان قصرقند را میتوان بهشت گردشگری و باستان شناسی ایران دانست.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۰:۱۲
شهادت دو نفر در حمله مسلحانه به بخشداری پیشین
در حمله افراد مسلح به بخشداری پیشین یک سرباز و یک تن از مراجعه کنندگان به شهادت رسیدند.
۱۳۹۶/۵/۲۸ - ۱۳:۰۵
مهار بزهکاري های اجتماعی با غني‌سازي اوقات فراغت/عدم مدیریت زمان های بیکاری جوانان، زمینه ساز جرم و جنایت است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اوقات فراغت برای برخی جوانان تبدیل به زمانی برای بطالت شده است که میتوانیم با مدیریت اوقات فراغت و ایجاد اشتغال برای جوانان...
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۱:۲۳
نمایندگان مجلس بایدمطالبه گری کنند/ شفاف سازی اموال وزرا و خانواده آنان خواسته مهم ملت
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: متاسفانه تاکنون نمایندگان به موضوع شفاف سازی اموال وزرا و خانواده درجه اول آنان نپرداخته اند که این مهم باید به خواسته اول آنان به عنوان نماینده ملت ایران تبدی...
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۲:۲۲
تجمع مشتریان ایران خودرو مقابل مجلس
جمعی از بازنشستگان لشکری و مشتریان ایران خودرو در مقابل مجلس تجمع کردند.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۲:۲۳
آزادگان، آینه هایی تمام نما از استقامت و ایمان/فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود
آزادگان تندیس های زنده ای از استقامت و پایمردی یک ملت و مردانى از قبیله عشق و ایمان هستند که با قدرت ایمان و اراده های پولادین قلب جهانیان را به اسارت گرفتند.
۱۳۹۶/۵/۲۸ - ۱۱:۵۳
عصبانیت لحظه ای عامل بسیاری از قتل های ایران/ناتوانی در کنترل خشم زمینه ساز بروز تاثیرات منفی در زندگی است
یک کارشناس ارشد روانشناسی گفت: معمولا بسیاری از زندانیان و محکومان به قتل مهمترین عامل وقوع جرم خود را کنترل نکردن لحظه‌ای خشم دانسته و آن را عامل اصلی تباهی زندگی خود و دیگران میدانند.
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۶:۰۹
بازهم قاچاق سوخت حادثه آفرید/خودروی تویوتا در آتش سوخت
یک دستگاه خودرو تویوتا در جایگاه سوخت بخش پارود شهرستان سرباز بر اثر حادثه ای سهوی در آتش سوخت.
۱۳۹۶/۵/۳۰ - ۰۳:۳۵
شهدای گمنام، نگین شهرهای غبار گرفته کشور/مدافعان اسلام ناب، تربیت یافتگان مکتب ایثار و شهادت هستند
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: جوانانی که امروزه با نیروی ایمان و اراده در برابر دشمنان اسلام واقعی ایستادگی کرده و دستان پلید استکبار را از خاک مقدس ایران دور میکنند درواقع تربیت یافتگان مکتب ا...
۱۳۹۶/۵/۳۱ - ۱۰:۴۰
شهیدحججی ها تاابد زنده خواهند ماند/وظیفه مردم و مسئولین انتشار فرهنگ ایثار و شهادت است
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: امروز وظیفه مردم و مسئولین کشور زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتشار آن در جامعه است.